Thursday, April 5, 2012

Random Thoughts Pagi Khamis

Assalamualaikum.

Just random thoughts this morning. Masa nak ambik cereals for breakfast kat dapur, tengok langit pagi yang semakin nak mencerah. Awalnya, padahal baru pukul 6.45pagi. Semalam pulak, pukul 8.00malam pun masih cerah. So, faham tak? Sekarang ni, malam sekejap and siang lama. And aku rasa betapa hamba-Nya aku sebab bukan aku yang tentukan bila siang, bila malam.




Hmmm tengah pikior camne nak adapt dengan siang yang lama ni, tengah pikior nak buat rutin camne ni. Mungkin kena tidur awal. Ya lah, tak mahu lah tidur lepas subuhh. Tidur awal, and then perform isyak, then boleh tahajud sekali ye tak, insyaAllah.


And taare zameen par :)



Okeylah, tu je. Random semata. Wassalam.

1 comment:

AreHadi82 said...

Fening gak pale aku kalo aku jadi ko... huhuhu.... tp ko best la ain, dpt rasa anugerah Allah di bumi Ireland tuh... Appreciate it...