Tuesday, October 25, 2011

Parcel Arrived

Assalamualaikum.

Tension gila malam tadi charger laptop aku buat hal. Tak boleh menyala pulak lampu dia. Means tak function ah. Dah la laptop dell inspiron 1440 hanya boleh hidup dengan bantuan electricity je. Duhhh.

Ni mesti sebab dia merajuk aku beli ipad.

Oh kawan aku kat Malta inform dia dapat dah parcel aku. Hahaha. And dia tengah puasa masa dia dapat parcel serunding ikan bilis and ketupat palas tu. So dia tak dapat nak bagi komen lagi sedap ke tidak.

Aku redha je la dia nak komen apa pun. But bila dia inform dia dah dapat parcel tu and say thanks, itu dah cukup melegakan ketensionan aku terhadap charger laptop aku.

Okeylah. Subuh dulu. Wassalam.


Sent from Yahoo! Mail on Android

2 comments:

Yasmin Yahaya said...

woohoooo!! the parcel has been received!

Anonymous said...

buat ketupat palas sendiri?? huiyoooo