Wednesday, September 21, 2011

"This Is My Boyfriend,"kata gadis Irish itu

Assalamualaikum.



Dulu masa MOC, senior cerita lah kat university hall campur je lelaki perempuan. Kat castlewhite, accomodation yang aku tinggal skang macam apartment. Setiap apartment, satu gender. Apartment bawah aku boleh jadi lelaki atau perempuan.


Tapi sejak dua tiga hari ni, housemate irish aku, dah bawak lelaki masuk rumah apartment kitorang. And rasa macam pelik laa kan. Sebab sistem kita kat malaysia, lelaki mana boleh masuk rumah perempuan and sebaliknya.


So, itulah benda yang kena biasakan sampai bulan jun tahun depan. Memang itu pun culture diorang kan.


So far, takde lah lagi tengok adegan diorang mabuk-mabuk ke macam dalam tv tu en. And harap taknaklah nampak benda-benda tak senonoh kat common room kitorang tu.


Malaysian students yang paling awal sekali datang lecture.



English market.



Ummu, kat sini pun dapat kondom jugaklah.



Lauk hari ni. Puas gila makan. Oh aku dah tahu masak sup sayur, thanks tipah!



Okey lah. Solat maghrib dulu brader. Miss you bp. LOL. Sekian, wassalam.

7 comments:

Hanis Amanina said...

dahhh bp pulakkk :P

ain, baik2 taw. aku risau pulak bila baca part diorang bawak lelaki masuk rumah. kalau ko ada masa laki tu ada, kunci pintu bilik!!

ainthanish mom said...

salam...

agree with what amanina said...
klu ada bebudak lelaki tu..duk je dlm bilik..KUNCI PINTU..

AreHadi82 said...

Yes Ain, ku ada cerita kat mak pasal ada lelai tuh, mak risau, mak takut diorg mabuk2, pastu masuk bilik korg... Kunci pintu tau... Buat selak skali... Scary nye...

Norain Ishak said...

hanis, aku tak tahu kenapa aku jiwang benor minggu ni. oh pasal lelaki tu, memang kitorang kunci pun.

along and angah, dont worry lah.malaysian tak hot macam irish girl diorang.

Norain Ishak said...

ummu, haha.dah buang pun.tak bukak lagi.

AreHadi82 said...

kenapa ko dpt kondom? musyhkilnye akus....

Izyan Hanis said...

err. mmg diorg drpd high school kan akan dpt condom?

everytime sex education pun kan?