Tuesday, September 6, 2011

Assalamualaikum.

Aku sekarang dalam perjalanan nak ke ppum. Hantar ayah sebab since semalam najis berdarah. Pagi tadi pergi hospital jelebu. Diorang nak hantar pergi seremban. Tapi rekod kesihatan ayah aku semua kat ppum. So ke ppum lah kami.

Tadi dah angkut barang barang nak fly dalam bonet kereta abang irwan sebab maybe stay lama kat kl and takde siapa nak hantar balik jelebu angkut barang untuk fly 11 september ni.

Malam tadi before tidur aku sempat berangan kata dapat tidur kat umah jelebu lagi 4 malam. Tup tup hari ni nak duk kl dah. Malam tadi lah malam last tidur kat umah before merantau.

Touching doeeeeeee!!
Tapi aku buat buat tak touching jer.

Ayah aku sakit and aku pun sedih jugak lahh. Dengan aku sibuk nak fly lagi ni. T_T

But,, this is what we called as life. Everything happen for a reason.

Tawakal and redha adalah yang sepatutnya.

Ain tough. Tough brooo!

Sekian wassalam

Sent from Yahoo! Mail on Android

2 comments:

Anonymous said...

Semoga ayah Ain cepat sembuh..
Betul,kena tabah,there's lot more waiting for you in the future kan
Never lose faith in Allah,though it doesn't make the mountain lower,but it makes the climb easier :)
Good luck (:
-hur ain-

Ateey said...

ain..sabar ain..

ujian Allah tu..

erm.. semoga Allah sembuhkan bapak kau..

jangan sesedih2 eh..

kalau nk aku tolong pape bgtahu je laa eh =D