Friday, June 3, 2011

Reasons Not To Tell Your Friends About.......

Assalamualaikum.


Wallaweyh dah pukul 1 pagi, 
and apsal aku tak tidur lagi ni? 
Actually nak habiskan tengok cerita foolhaus tu, 
sekarang baru episod 12. 
Episod last dia episod 16.


Erm dulu aku agak selalu laa jugak, 
mention term 'bapa penyayang' or 'padre amoroso' 
or BP dalam blog kan. 


And pastu aku takde cerita sangat. 
Sebab bila cerita pun rasa cam errr.
Kalau nak kira ayat poyo aku, 
lebih kurang macam ni laa,


"It is hurt to admire somebody that do not know that you admire them,"


Ada lar blogger baru tu, 
dia duk sibuk nak tahu siapa BP tu.
And i told her that i would never tell her or anyone else.


Reasons? Sebab apa? And i told her this. 


FIRST :

Let's say my fren ni dah tahu sape BP.
And then tiba-tiba BP buat announcement kat facebook,
yang BP nak kawen dengan bla bla bla kat UK.

Come on!
Mestilah my fren ni akan simpati kat cinta tak kesampaian ni kan. LOL!
And aku tak suka diberi simpati.
So, jalan terbaik, takyah laa my fren tahu siapa BP.


SECOND :

Let's say BP suka dekat my fren.
And my fren pun suka BP.
Suka sama suka.

How about me? 
Maybe i'll just doing fine.
Maybe not!
But how about my fren?
Mesti dia rasa serba salah or serba tak kena.

So, jalan terbaik, takyah laa bagitahu, kan?


Aku rasa, itu lah 2 sebab utama kenapa aku cancelkan niat aku nak reveal siapa BP.


Sorry laa my fren especially t***h and n***a, 
who expect me to tell them who is BP after A-level exam.


InsyaAllah, you guys will know who is BP, 
when i send you guys wedding invitation card! HAHA.


MAAFLAH, TER-BERANGAN TER-LEBIH PAGI-PAGI BUTA NIE!


Sekian, wassalam.


No comments: