Saturday, April 30, 2011

Inginku Terbang

Assalamualaikum.


Kepada silent readers, 


Ceh, ada silent readers ke blog ni masalahnya. Takpe lah, aku assume ada. Hoho. Esok dah masuk 1 Mei. And means that, kalau korang pergi kelik dekat A-LEVEL EXAM punya bar kat atas tu, korang akan tahu, exam aku lagi 9 hari.


So, aku dengan berat hatinya, mengambil keputusan untuk stop jadi blogger tegar. Berat hati. Sebab menulis memang hobi aku, memang jiwa aku. Ceh! Tapi terperangkap dalam jiwa yang nak jadi student medic jugak. Alahai.


Tapi kena utamakan apa yang utama. Utamanya aku nak 3A-stars Ogos ini, insyaAllah. 


Masa yang tinggal untuk preparation semakin sikit. And akan bertambah sikit if aku tetap giat berblogging dan berfacebooking. 


Jadi di kesempatan ini aku nak cakap,


  • Minta maaf lah kepada semua, kot-kot ada yang terasa dengan kata-kata hamba yang kurang bijaksana di dalam blog mahupun di luar blog.
  • Goodluck. Goodluck. Goodluck semua.
  • All the best for all Kyuemians, Kmbians, Kmsians.
  • Let's work hard and pray hard.
  • For Kyuemians Batch 12, jom buktikan kat Mr Neil, Mr Azman yang kita bukan batch underperfomances, tapi kita batch straight A stars!InsyaAllah.

Before menutup kata, jom hayati syair dedikasi dari senior ky.




Sekian, wassalam.