Thursday, March 10, 2011

Studyphilic VS Blogphobic & Facebookphobic


Assalamualaikum.

I change the title of my blog again. Studyphilic which means study-loving. Oh come on, Ain! Aku rasa minggu ni aku malas bukak buku. Sebab tu kena letak title studyphilic tu untuk remindkan aku suruh baca buku rajin-rajin.

Malas mungkin sebab hari sabtu ni dah start cuti pertengahan semester untuk dua minggu. Oh mungkin juga malas sebab selalu pikir pasal padre amoroso.

Aku rasa sekarang ni, aku kena fokus balik. Pemikiran aku dah banyak sangat pikir benda lain, termasuklah kawen, padre amoroso and bla bla and benda yang tak penting lagi. Suppose sekarang ni kena fokus kat large-scale fermentation untuk bio, chem and maths aku.

Taknak jadi macam last year. Last year tak score straight A boleh lah resit. Kalau this year, nasib lah. InsyaAllah, taknak pisang berbuah dua kali. Aku nak straight A stars. Ameen.

So, nak dapat straight A stars tu kena lah tinggal benda-benda lagha. Ni yang payah ni. Blog, facebook, formspring lagi. Tapi aku rasa kena jugak lah tinggalkan. Sebab selagi aku aktif dengan benda-benda ni, selagi tu lah aku akan bukak.

Okey. Okey. Jom tengok sampai bila aku tahan tak update blog and update status fb. Sekian, wassalam.

p/s-mungkin kena removekan icon google chrome,yahoo messenger,skype, ie dengan mozilla sekali ke?