Thursday, March 17, 2011

Rindu Setengah Mati

Assalamualaikum.

Today, aku boleh cakap, for the whole day aku melepak dekat PPUM, hantar ayah aku untuk check up. Tunggu lama tu, standard lah kan, sambil-sambil tunggu tu tengok lah insan-insan yang letak stetoskop kat leher. Duhh, bila turn aku nak buat macam tu jugakk?

Jangan terkejut weyh, aku pergi hospital siap bawak buku bio CIE tu. Bapak lah rajin kan. Sempat lah baca beberapa pages masa duduk melangut tu. And tiba-tiba aku rasa nak nyanyi satu lagu.

" Aku rindu setengah mati kepadamu,"-Dmasiv, lagu Rindu Setengah Mati OST sinetron Kejora&Bintang.

Kan? Punya lah sayang gila dekat buku bio tu, sanggup aku bawak ke hulu ke hilir, takut rindu setengah mati. Harap-harap sentiasa rindu, so, takde lah jauh-jauh dengan buku tu en.

Oh pasal time usha-usha kat hospital tu en, aku terfikir balik pasal rancangan ''proposal'' aku tu. HAHA. Betul ke aku nak buat ni, sebab aku tengok kat hospital tadi, macam banyak choices je. HAHA. Okey-okey, aku tak pikir pasal bapa penyayang. Sekian, wassalam.


2 comments:

Cik Nurul... said...

chaiyok2...amalkan sentiase yer ain...

AreHadi82 said...

oh, nurul rupanya... :-)