Monday, January 17, 2011

Dating With Irish Guys

Assalamualaikum.

Hari ni aku rasa sangat gembira, teruja dan sangat seronok. Pertama kali aku pergi dating. Dating dengan Irish guys tu. Yang seorang itu sangat hensem. Insan yang paling hensem yang aku tengok secara live selepas Sheikh Muszaphar time dia datang kat maktab dulu.

Waktu interviewer seorang tu tanya, aku sempat buat eye-contact dengan yang hensem. Bila yang hensem tanya, eye-contact aku dengan lagi seorang tu sikit-sikit je. Haha. Kalau nak ikut pemikiran gila aku, my brain says, I can't stop staring at him(the handsome one)!

Ah, sudah. Kata jaga pandangan. Dah terpesong sikit hari ni. Okey-okey lepas ni tak buat lagi. By the way, interview hari ni, tak rasa macam interview. Rasa macam cakap biasa-biasa je. Paling tak boleh blah, aku sempat buat lawak sengal by saying I think I am a photogenic person.

So, right now, all of us yang baru diinterview just hope for the best. Especially para desperate-desperado (budak yang tak dapat uk offer). So, again, doakan aku and my friends too, okey?

Lastly, goodluck to my dear friend, Normi. All the best!

p/s- feeling macam falling in love hari ni,rasa nak senyum dan sengih je.ahah.

7 comments:

Hanis Amanina said...

wahhh. aku doakan ko dapat yg terbaik. :D

nanti masa ielts pun mana taw ko fall in love ngan examiner ielts kee. ade gak orang2 oversea ni. hehe

M. Faiz Syahmi said...

dengar ko cerita macam oke je semua.?
mana pergi gemuruh.?
bagus., bagus.

moga berita terbaik di dunia kau sampai nanti. :)

Yasmin Yahaya said...

hahaha~ ko mmg sengal ain! =p all da best! i'm here to support u!

Norain Ishak said...

hanis,

terima kasih weyh. :)
ielts aku next month.haha.tak kesah la hensem ke tak.dapat jumpe org hensem setahun sekali pun dah cukup mcm interview td.haha.

faiz syahmi,

haha.perasaan teruja tgk interiewer hensem tu menutupi perasaan gemurruh aku kot.ahah. terima kasih! :)

minye,
thanks min. :)
jgn support aku, support diri kau yang obes tu dulu.ahakz..!

M. Faiz Syahmi said...

lol minye obes.?

wakawaka eh eh

Hfz A. said...

salam,nice blog oh.
keep it up.
:D

Norain Ishak said...

faiz syahmi,

rather than calling her minye sekeping,lagi sedap panggil minye obes.

hfz A,

lol. nice la sgt.haha.
btw, thanks for dropping by, senior ky.