Sunday, October 3, 2010

Orang Gua Lembah Beringin


Edward : Ain, jangan stress-stress ok?


Salam. Take 5. Huh. Hari ni aku rasa macam aku orang gua pulak. Apataknya, aku just keluar dari bilik untuk masuk toilet and pergi dining hall. Serius orang gua. Esok exam maths pure and stats, bio and chem paper 5. Pergh. Mantop lah ada 3 paper gitu.


Apa yang buat aku agak stress hari ni sebab aku tak dapat nak jawan soalan stats correctly sebab konsep semua dah berterabur dalam otak aku. So, hari ni banyak spend masa untuk letak and susun balik konsep tu elok-elok dalam kepala. Jangan gerak-gerak bila jawab exam esok sudahlah.


Petang ni pun, baru je nak buat exercise math and stats. Memang dasar last minute pun kan. Paper 5 for chem and bio pun tak pergi usha lagi. Malam karang lah baru usha kot. Adeh. Sakit pinggang hari ni duduk lama sangat. Tak dapat chance nak bergolek-golek atas katil 3-4jam macam hari minggu-minggu biasa.


Lagu yang akuu dengar sepanjang hari ni lagu Sungai Lui, nyanyian Aizat. Tahu tak? Pergh. Lagu ni serius cool doe. Pergi ar download. Tenang je bila layan especially bila tak dapat jawapan betul buat stats. Grrr.


Okeylah. Itu je nak melalut exam week ni. Sekian, salam. And Gudluck untuk semua!


Edward kata : Gudluck Ain.(HAHA)


No comments: