Friday, April 30, 2010

LEDIZ NAIT


salam..gambar ladies nite menarik menanti anda untuk entry hari ni..haha..tipu jer..ade gambar kartun je nak bagi hua hua..nak citer pasal lediz nait(ladies nite) yang dianjurkan muscom..kalo nak tau,setiap hari tak sah kalo aku tak melawat blog muscom...


so,tadi g la muscom nye blog lagi..pastu apa lagi tengok shoutbox muscom ar..ade seorang yang guna nickname 'senior' kata," kiasu girl, who do not understand the purpose of ladies nite, refer to sumone then"...erk,, aku pasti korang mesti tak paham ape aku cakap nie..


ini semua gara-gara kontroversi housecap sapphire publish gambar ladies nite sebab mereka menang..pastu start la isu pasal suppose tak boleh publish gambar and blah blah blah..pastu aku pun menyemak lah kat shoutbox muscom..and aku bagi lah pendapat aku..


pendapat aku, selagi gambar tu tak mendedahkan aurat, maksud aku di sini, kalo kat ky dia pakai tudung and kat ladies nite die tetibe jadi freehair and publish gambar freehair tu, tu boleh jugaklah kalo nak kondem pun..ni, aku tengok gambar tu ok jer..takde cacat cela..kalo nak kata gambar tu gedik pun, ala, kat facebook tu berjuta la gambar budak ky dengan pose gedik..apa masalah?...



and lagi satu, entah macam mana identiti kiasugirl telah terbongkar..!haha..weyh, siapa bagitahu nie?..erm..tapi, selagi jadi budak ky,aku tukar identiti tu kat blog muscom..memang aku kiasu kot..hahahahahahh!..hurm..pada 'senior' yang tak puas hati ngan pendapat aku, suka hati anda lah..itu pendapat saya..pandangan saya dengan anda mungkin berbeza..


hurm, pengajaran yang aku dapat daripada isu ni ialah, kau dan aku memang berbeza..rambut sama hitam, otak lain-lain..ko pikir macam ni, aku pikir macam tuh..jadi, tak perlu lah nak pangkah pendapat orang lain..kalo nak betulkan apa yang salah, takpe la jugak..


okey, sesiapa budak ky yang betul-betul tahu purpose ladies nite, tolong terangkan kat aku..yang aku paling ingat pasal purpose die adalah untuk create a happy moment, mengeratkan persahabatan, lagi ape ek?..sekian,salam..!


p/s-jom kiasu daripada berleter pasal kontroversi nie!

3 comments:

eju said...

betul3! =)

M. Faiz Syahmi said...

walaupun aku bukan siapa-siapa,
aku tak tahu purpose ladies nite. XP

bukan ada ke istilah
"pendapatmu pendapatku jua."?

bagoslah kalo memasing ada pendapat memasing.

maybe niat org menegur tu baik,
cuma x di elaborate kan ngan lebih baik.

yela, shoutbox tu kan limited.

Norain Ishak said...

@eju-ye ipin..
@faizsyahmi-haha.ade ek sitilah pendapatmu pendapatku jua?..erm, mungkin kot..mule rase angin jugak ar,tapi bile pikir balik,die nak tegur jer kan..