Wednesday, February 24, 2010

tips tak tido waktu class

huwaaa..
(menguap)


salam..
dah dua malam aku tido satu lebih..
banyak perkara perlu dilakukan..


malam ini tak tahu pukul brape..
tapi mungkin sebelum pukul satu kerana,
ketika entry ini ditulis,
dalam seminit aku menguap 4-5 kali..


itu indicator menunjukkan aku mengantuk tahap gaban..
oh,ape yang main point aku nak cakap sebenarnye nie..
cup..cup..
oh ya,
pasal tido dalam kelas..


impian semua insan bergelar pelajar..


students yang mengantuk memang suka buat perkara ni dalam kelas..
especially kelas yang membosankan..
selain membosankan,
mengantuk juga berpunca daripda kurang tido..
jadi saranan aku cukupkan tido!


ceh,
aku pun tak cukup tido gak..


okey..back to main point,
sebenarnya tak elok tido dalam kelas..
sebab aper?
takkah korang rase simpati kat cikgu tuu..?
kejam ar kalo tak kesian..


"cikgu tu umpama lilin membakar diri di hadapan untuk membri cahaya supaya korang tido.."


cikgu tuu bersusah payah mengajar kat depan,
korang suke hati keluar air liur mulut menganga mata terlelap..
ape kess??!


aku memang ade mase tu mengantuk giler,
tapi tak boleh ar nak tido depan cikgu..
segan kot!


jadi,aku bagi amaran kat korang yang tido waktu cikgu ker,
lecturer mengajar ker,
jangan tido!
kalo mengantuk camner pun,
korang keluar kertas A4,
pastu pegi lukis muka cikgu tuu..
tips mujarab nie!..


sekian..
tu jerk..
salam..


p/s-oit,sape yang tido waktu bace blog aku ha?..memang nak kena..!haha..=p

No comments: