Saturday, February 27, 2010

berniaga atau ber'kondem'?

salam..


businessman kerjanya apa?
ber'business'?
atau mengutuk produk business orang lain tanpa usul periksa...?


tetiba aku jadi hangin pulak, setelah membaca status seorang rakan kakak aku yang menjual produk penapis air yang tak femes tuh..aku taknak mention kang tak pasal aku yang tak femes jadi femes..lu pikirlah sendiri..


Cairiel Azry sejauh mane korang yakin tahap kebersihan air yg korang minum kat umah? atau seyakin mane korang percayakan produk water filter yg korang pasang kat umah korang? jawap.. jawap....

Wed at 12:23am · · Like

Cairiel Azry and Atiqah Johari like this.

Atiqah Johari

Atiqah Johari

sy percayakan reverse osmosis...:D~

Wed at 8:55am

Madlee E-Zamruud

Madlee E-Zamruud

wow ... ada gaya salesman nie ... aku pun nak jawap ... Sy yakin sebab menggunakan BioAUra ... huehue ...

Wed at 9:07am

Intan Seriwani

Intan Seriwani

ye..me too yakin dgn Bio Aura gakk...ngeee

Wed at 1:20pm

Cairiel Azry

Cairiel Azry

wahhh.. yakin sungguh ye.. persoalan die,.... adakah air yg korang minum tu btol2 SEMPURNA terbukti secara saintifik atau sekadar terpengaruh dgn MEDIA?

Wed at 7:52pm

Atiqah Johari

Atiqah Johari

kalau la korang tau betapa air bio aura tu................. hahahahahaha~

Thu at 12:12am

Cairiel Azry

Cairiel Azry

kih kih kih.. tatau nak ckp le .. :)~

tulisan yang senget tu merujuk kepada comment businessman and businesswoman paling LOSER!


ini keratan facebook tersebut..gila menyampah..kalo berniaga buat lah cara berniaga..tak perlu lah nak kondem orang lain punya produk..dalam hal ni,jelas menunjukkan mereka memburukkan produk bio aura...


tahulah produk mereka tak femes, iklan pun alahai aku tak pernah jumpa kot..entah ceruk mana entah..eventhough aku tak tahu sangat pasal bio aura,takde lah nak kutuk2 pun semata-mata nak naikkan produk sendiri..tak berkat lah kalo kaya dengan cara memburukkan produk lain..hampeh tul la mamat tu dengan awek die yang bajet tuh..huh!


okey2..kalo dibiarkan lama-lama,panjang la ceramah aku..babai..aku nak berparty di rumah makngah aku malam nie..salam!


No comments: