Monday, February 8, 2010

the "backdrop-ers"

salam..

ape yang penting??..
kerjasame..

huh..
smalam nak update blog,
tapi tenet giler slow..

ok..
smalam adalah hari ,
di mane aku buat mistake yang bodoh giler,
ketike handle tali2 tuh,
malas nak citer ape,
sebab korang pun bukannyer paham roles aku..

itu smalam..
hari ni budak backdrop,
bersusah payah buat tali baru,
instead of using tali 'bob'..


so,
kena la potong tali,
gam tali tu so that kukuh,
kaler kan tali..
memang keje remeh dan leceh..

tapi..
bile buat keje bersame2,
sedikit sebanyak tak rase beban sangat..
rase enjoy ade ar..

budak2 backdrop memang otak giler2..
najwa,sophie,laila,zunnurain,kak nisa..n aku skali larr..

disebabkan suasana new block yang sunyi,
make ade la suare2 sumbang yang menyanyi..
haha!
termasuklah aku skali dgn suara serak2 basah..

tahukan korang?
suara korang sedap kalo menyanyi waktu sakit tekak..
hakhak..
motifnye nak cakap suara aku sedap jer..
haih!
tahan je la prasan aku ni eh..

selain melalak tak tentu hala,
skrip bangsawan dah melekat kat bibir..
asal boring jer,
mulelah keluar ayat2 nie..

"apa maksudmu wahai nujum diraja!"

"mana mungkin!"

"kanda ni lemah sangat!"

"patik hanya terbawa-bawa sahaja"

ayatnye nampak sempoi..
tapi intonasi oleh pelakon,
memang baik punyer!

okey ar..
nak study econ..
esok ade test...

salam...

1 comment:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Memang ape yang penting.. KERJASAMA.. Hehehehe.. Gud luck dear.. :)