Wednesday, February 10, 2010

apa maksudmu wahai nujum diraja?!

salam..

waktu skang menunjukkan jam 1.40 am..
aper kess??..
buat tebiat ker tulis entry pagi2 camni..

alang dah penat2 berbangsawan tadi..
nak lepaskan lelah penat kat blog pula..

..bukti aku menjahit kain pada bahagian ini..hhaha...

yehaa!!
diamond menang best backdrop and propp!!
giler hepi..!
aku dah menjerit2 macam orang swan dalam dewan tadi..
gembira bukan kepalang!..

apa taknya,
dua minggu nie,
memang backdrop,
giler lah..
petang malam buat kerja..
habis diri aku terabai..
ape lah nasib..

..warga backdrop di malam hari..

so bile menang nie,
terasa beban kitorang buang masa giler2 tu worth it la jugak..
kan?..
tu pasal giler hepi..

walaupun prop terbesar ktorang,
yakni batang pokok yang besar and memang tinggi tetibe patah,
kami tetap menang!
oyeahh..

..warga2 backdrop melepak dan membuang masa petang dan malam hari..

ok..
itu yang hepi2..
yang tak hepi2 pabila,
tuan pengacara majlis tak abis2 umumkan topaz menang ini,menang itu..
oh please!
sakit jiwa aku dengar..

..akan merindui tali-tali ini..

hurm..
tu je lar nak cakap..
salam..


..no comment! saya tak terlibat dalam skandal GAM(tangan penuh dgn gam tuh..)..

p/s-nasib baik bukan garnet jadi juara,kalo tak , tak tahan aku nak dengar atiqa bercerita pasal garnet..haih!

No comments: