Friday, January 1, 2010

tahun yang baru..

salam..

hari ni satu januari 2o1o..
tak sangke dah berada di tahun baru..
ape2 pun..
slamat tahun baru..
smoge tahun 2010 akan memberi lebih banyak kenangan dan pengalaman yang manis..
insyaAllah..

hari ni sungguh letih..
pukul 10 sudah keluar dari umah dan menuju ke midvalley..
emak nak beli handbag,
tapi takde yg berkenan..

lalu pergi mydin subang..
huh!
ramai nyer orang..
bersesak-sesak..
dan tiba-tiba teringat waktu naik train..
berhimpit-himpit..
dan skali lagi teringat akan kata-kata zue,
kawan OTAIku..
"balik ni kena solat taubat.."

ouh..
di mydin..
aku beli barang nak masuk ky 10januari nanti..
beli toiletries,makanan2,minuman..
yakni barang-barang keperluan..

aku terpikir,
alangkah bestnya kalau lembah beringin yakni tempat terletaknya kolej kesayanganku itu,
ada hypermarket,
takpun supermarket..
jadi tak perlulah borong biskut2,gula2 banyak2 utk dibawa ke kolej..

masih dalam keletihan..
lepas maghrib,
menuju ke putrajaya pula..
makan malam di rumah makngah..

hoho..
seronoknye dua hari tak buat satu ape pon homework..
esok bila dah balik negeri sembilan,
baru sambung buat homework yg aku tak pasti sempat siap atau tidak..
harap2 yer..

ouh baru tersedar kenapa ngantuk sgt,
malam tadi kul 5 pagi..
buat aktiviti downloading past papers..
pastu research pasal ielts..

ye lah..
aku kena dapat band7.5 for ielts tuh..
jadi kena start practise..
especially bahagian listening..

so,
harap2 next ielts exam,
atleast kene dapat band 7..
doa2kan kawan anda ni sukses okey..

okeylah..
banyak citer lak..
slamat jalankan azam tahun baru!

p/s-jangan hangat-hangat tahi ayam okies..!

2 comments:

DiLa said...

hepi new year ain..
hope u can get band 7 for ur ielts..=)

norain ishak said...

thanx dila..=)