Monday, January 18, 2010

suka fireflies!

salam..

hmmm..
teringat duk kat tepeng dulu..
jiran jiran cube aku slalu ejek,
kalo aku menyanyi lagu yang same tiap2 hari..
tiap2 minggu,
ade je lagu..
lagu yang same setiap hari..

dan penyakit yang tak boleh diubati ni,
dan terbawa-bawa kat ky..
ehheeh..

dan minggu ini..
lagu feveret aku adalah..
jeng jeng jeng..
FIREFLIES..

orang kata lagu ni dah lama..
tak kesah ar..
yang penting baru bagi aku..

sedap oo lagu ni..
rileks..
coOl..
and steady..
kalo rasa banyak homework..
dengan lagu ni sambil buat homework pun cool jer..

"You would not believe your eyes
If ten million fireflies
Lit up the world as I fell asleep

'Cause they'd fill the open air
And leave teardrops everywhere
You'd think me rude
But I would just stand and stare

I'd like to make myself believe
That planet Earth turns slowly
It's hard to say that I'd rather stay
Awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems

'Cause I'd get a thousand hugs
From ten thousand lightning bugs
As they tried to teach me how to dance"

ni part of lirik die..
best kan...
aku paling suka part yang aku BOLD kan tu..

oh..
kan smalam entry aku pasal busy2 tu kan?
memang busy pun..
bangsawan punya preparation dah start malam ni!
aku kena buat costume..
habislah pelakon2 bangsawan suma..
aku buat baju orang hutan nanti..

ok..
nak buat homework sblom nak blah untuk berbangsawan..
salam..

1 comment:

Amanina said...

aku suka gak lagu niii!! :D:D:D