Friday, January 15, 2010

jangan kelam!

salam..

huh!
hari ni connection internet kat kyuem tak brape bagus..
nak tunggu blogger-post-cretae ni upload sepenuhnya dah setengah jam..
kesian..=(

kehidupan di ky semakin baik..
dan seminggu dah belajar..
esok hari first budak batch 12 blajar general studies..
ada yg dapat malysian studies..
ada yang dapat islamic studies..
dan aku pulak,
kena blajar ICT dulu..
yeay!

and esok juga merupakan first weekend aku..
so,
nak tunaikan azam..
nak belajar di hujung minggu..
=)..

oh..
nak cerita pasal hari ini..
huh!
banyak sangat insiden memalukan..
tak tahu lah kenapa hari ni kelam sangat..

firstly kat kelas econ..
aku dengan kondifennya volunteer nak lukis graph..
ada dua parallel line tau..
satu nama dia SMC(social marginal cost)..
and satu lagi PMC(private marginal cost)..
aku plak tulis PMC tu PMS!
adoi!
mereka gelak..
malu2..

pastu kat kelas english plak..
aku kan gagap sikit nak speaking2 nie..
pastu budak yang duk depan aku asyik menyampuk apa aku nak cakap..
tu lah jadi gagap..
itu pun malu juga..
ape lah nasib hari ni,
jadi bahan ketawa..

ok ar..
penat nie..
dah nak dekat bangsawan..
event besar-besaran kolej..
tak tahulah aku bakal busy ke tidak..
huhu..

kesimpulannya,
jangan kelam+kabut!
salam!

No comments: