Thursday, January 21, 2010

biology A*

salam..

hari ni aku hepi..
nak tahu sebab aper?..

erm..
nak dijadikan cerita..
cikgu bio aku,
selalu lah bagi homework every week..

pastu cikgu bagi la markah..
kadang2 markah ciput je..
padan lah muka kan,
bagi jawapn yang tak guna "BAHASA SAINS",
bak kate mr vroege..

ok..
takpe..
memandangkan dah masuk sem 2..
aku perlu serius..
aku nak jadi macam farha!
markah homework dia sume tinggi..
this is unfair!

lalu,
aku nak chaletmate aku,
najwa,
bertekad nak dapat markah mantop kali ni!..

dan alhamdulillah..
dapat jugak markah mantop tersebut..
najwa dapat 16/16..
tahniah!
aku dapat 15/16..
tahniah kat diri sendiri..

aku anggap homework pertama tuk sem ni,
akan menjadi inspirasi kepada aku,
untuk terus buat yang terbaik..
berusaha dengan lebih lagi..

insya-Allah
Allah memakbulkan doa orang yang berusaha..
amin..

salam..

2 comments:

Lovely Emy said...

gd luck & all the best 2 u.. :)

Norain Ishak said...

thanks luvly emy..=)