Wednesday, December 2, 2009

telefon..telefon berbunyi..

salam..

huh..!
kali ni takde cerpen-cerpen..
takde idea..
ade idea,
tapi macam tunggang-langgang..

lagipun..
dis week,
aku dah mulakan operasi buat homework..
tapi still sempat tengok tv..
heheh..

pastu,
next week..
insyaAllah..
aku kan buat job attachment kat hospital seremban dengan tipah..
pastu stay kat umah dia lar kot..

oh yer,
skang ni aku dah macam addicted dengan
kartub wonderpets..
dulu aku pelik jugak,
apsal la dorang ni tak abes-abes..
ape yg penting?kerjasama..

skang ni kat umah..
aku plak yang suka nyanyi lagu tu..

telefon..telefon berbunyi..
telefon..kami datang..
ada haiwan dalam bahaya..
ada haiwan dalam bahaya..
ada haiwan dalam bahaya di sana..

wonderpets..wonderpets..
kami datang..
membantu kawan yang kesusahan..
kami tak kuat..
dan kami tak besar..
bila bekerjasama semua jadi mudah..
yayy..
wonderpets ..
yayys..

minggu ni takde bende sangat nak diciterkan..
so,
aku sesaje nak update kat cc nie..

okey ar..
sesape yg ade homework tu,
siapkan homework ..

chow!

No comments: