Tuesday, September 1, 2009

lapar berpose vs lapar bla bla bla..

salam..
yeyehh..
akhirnya dapat jugak mengupdate blog ari ni..
almaklumlah,
3 hari cuti..
aku tak berkesempatan nk ke rc..
rumah ke-3ku..
hahahha..

okey2..
b4 nk citer pasal topik utama..
aku nak mintak simpati dlu..
hahha..

hari tu,
tapak kaki aku luka dek kerana terpijak kasut tajam sape ntah kat depan surau..
kesian giler aku..
punye la excited nak masuk surau,
tetibe terluke lak..
eh..sakit..
skang ni pun bile jalan,
aku cover jengket2..
kang org kate aku terencat plak..

okey..
citer nye pasal lapar..
aku tak tahu la nape..
aku suke citer pasal lapar ni..
mungkin sbb bulan pose kot..
ehehhe..

kepada yg pompuan la terutamanya kan,
adakah anda dapat membezakan lapar berpose dgn lapar tak berpose?
anda pikir la sendiri yer..
ehehhe..

dan mengikut pengalaman aku la kan..
siyes,
sangat berbeza la rase laparnyer..
berbeza!

dan paling obviousnye apabile time berbuka..
kalo berpose,
mkan sikit pun,perut dah rase sengkak/sebu/penuh..
tapi kalo tak berpose,
makan banyak waktu berbuke pun rase nk makan lagi..dan makan lagi......dan terus makan..

argghhh..
tension btol jadi org tak berpose..
so,berpose la sekiranya anda boleh berpose..
yg pompuan jgn nak lame2 tinggal pose..
kang nanti diri sendiri yg liat nk ganti pose..

jadi..
itulah yg aku nk citer..
eh eh..
aku terdengar2 org kate,
"eh,ain tak pose!"
lar,dah tak boleh nk pose,nak buat camne?

sekian,
selamat berbuke..
salam....

No comments: