Wednesday, September 9, 2009

fund-fund raising..

salam sumer..
ape cer?..
heheh..

arghh..
penat betol la smalam..
tetibe je harinn nak jual keronsang..
so,
petang smalam..
dengan muke yg kurang malu,
pergilah mencapap depan dining hall..

wahh..
best jugak berniaga nie..
tak bleh bla nak kene pujuk org giler2..
ye lar..
kalo anda tidak beli,
siapa yg nak beli..

so far aku rase,
perniagaan menjual keronsang ini menguntungkan jugak ar..
hehheh..

and,
welcoming project kitorang seterusnya,
kek hilton,
floats,
and t-shirts..
banyak tul lar..
haih..
kalo ikut aku,
jual floats jer..
tapi sebab petsibs aku ni semangat n proaktif,
terpaksa la aku mengaktifkan diri..
hehhee...

so,
balik umah nnt,
nak kene practise buat floats yg best..!!

erm..
ape lg yer?
ouh,aku ase minggu ni sgt membizikan..
dgn practise cp lar,
dgn business keronsang lar,
nak g kutip hutang lagi..
aiyooo..
sakit minda aku memikirkannya..

tu je la citernyer..
kalo ade citer,
aku citer le..
salam..

p/s-kesian giler aku tak sahur..=(

No comments: