Friday, August 21, 2009

ramadhan datang lagi!

salam semua..
wahhh..
tak sangke yer..
pejam celik..pejam celik..
kite sumer dah sampai ke bulan ramadhan lagi..
bulan yang sentiasa ditunggu2 selepas bulan syawal..

alhamdulillah..
dapat jugak aku dan engkorang sumer menikmati bulan ramdahn lagi..
panjang umo utk merasa keberkatan bulan ramadhan..

eh eh..
tetibe aku rase ayat aku skema plak hari ni..
ouh,
mungkin sebab esok first ramadan kot..
jadi kata2 aku menjadi lebih teratur..
ehhehe..

erm..
petang ni,aishah amik aku..
kitorang balik umah negeri sembilan ler..
yehaaa..

aku sebenarnye bukan homesick pon..
tapi..
aku memang nak keluar dari hutan belantara nie..
siyes..
waktu duk taiping pon tak rase macam hutan sangat..
kat ky ni macam hutan betol...

oh no..
aku dah terlebih melalut plak..
sat g kul 9.30am,
nak kene buat essay econ plak..
lagi 10 minit lagii..

ouh yer,
berbalik kepada topik kite tadi,
yakni ramadhan..
smoge aku dan engkorang sumer dpt menjalaninye dengan sempurna..

jangan lupe bangun sahur yer..
penting tuhh..
dan jangan lupe plak nka bukak pose...
ehehhe..
pada yg tak boleh pose,
jangan gatal2 makan depan org pose..
makan depan aku,siaplah!
hahah..
juz kidding!

okeylah..
sekian saja berita hari ni..
jumpe lagiiii..
salam..

p/s-hepi ramadhan al-mubarak..

3 comments:

safiamira said...

selamat berpuasa juge....

mInYe said...

hahaha.. norain! nnti tme sahur jgn melantak ye............

M O N I C A said...

selamat berpuasa