Wednesday, August 19, 2009

cerita hari ini

salam semua..
hahah..

erm..
sebenarnya,
aku tak tahu nak tulis ape..
tapi sesaje nk mengepost..

ye,
aku sedar,
sejak kebelakangan ini,
entry aku sumer cam tak berkualiti..
heheh..

argghh..
dulik per..
blog aku,suke la nak merepek kan?

erm..
ok2..ari ni nak citer pasal..
ermm..
masih takde idea..
hhehe..
beng!

ouh yer,
aku nak citer pasal masa..
ye,pasal masa..
well,tadi waktu chemy,
miss aqilah bagi lecture..
hahha..

die kate la,
in a level,
u have to be fast..
u have to be infront of others..

and bile aku pikir balik,
sudah ke aku berada dlm range tersebot?
sudah ker?

aku rase blom..
kerana aku dpt merasakan sisa2 kemalasan dlm diri aku nie..
tapi aku akan cube jugak..
hiyakkk..

so,
kalo anda mengalami masalah yg serupe,
same2 la kite renung diri kiter semula..

semoga mase2 kite terisi dengan bende berpekdah yer..
salanm...

No comments: