Wednesday, July 8, 2009

future kyuemians..haha!

salam sumer..
lately,
aku sangat enjoy tuk berkenalan dengan budak kyuem to be diz 14 july..
hahah..
enjoy la..

kalo dulu budak kmb sibuk citer dorang ade conference,
kyuem lagi gempak..
dekat reCom kitorang jumpe..
dekat facebook pun kitorang jumpe..

dan ape yg buat aku lebih suke..
aku sendiri create event kat facebook..
ehehhe..
bangga siot..
dengan bantuan admin lain,
jumlah guest bertambah ramai..

dan dengan itu,
aku kerap menjalankan aktiviti "add as friend"
hahha..

papepun..
aku sangat excited utk bertemu dengan dorang nie..

* Norain Ishak (creator)
* Amira Sofiya (Malaysia)
* Muhd Farid Farhan Sahime (Malaysia)
* Nurul Afwanisa'
* Wan Nur Anati
* Ateeyqa Asmadi
* Aliea Ramli
* Syakirah Kharal Anuar
* Saiful Azmi (Malaysia)
* Halim Zin
* Teo Kay Kian
* Sara Rijaluddin (Malaysia)
* Afzyim Mohd Azlan
* Mohd Zulikhwan
* Muhammad Faiz Fikri
* Kw Tan
* Ashee Nazeri
* Farah Hasnor (Malaysia)
* Razin Ryan Rozman
* Faiz Zulbadli (SMJK Sam Tet)
* Zikri Zainal
* Nurul Atikah
* Harinn Hizhadi
* Deena Elin (Malaysia)
* Haizumawati Jamil
* Saara Ibrahim
* Awang Adrian
* Sharifah NurDurrah
* Nur Latifah
* Yaya Lia
* Anas Ahamad Tajudin

walopun jauh di sudut hati,
berat nak tinggalkan parents..
huwaaa...

http://www.facebook.com/event.php?eid=133066059664#/event.php?eid=133066059664
ini link event kat fb..
if u are future kyuemians,
feel free to join..
ehehhe..

tu jr..
salam..

p/s-blom start packing!