Friday, July 10, 2009

demam packing..=(

salam sumer..
huwaaaaaaaaaaa...
aku dah siap packing..
huhu..

sedih dowh..
waktu aku lipat baju nak masuk dalam beg..
rasa hiba..
heehe..
hiba n sedih same la kan?..
hoho..

tak tau la..
perlu ke aku ade feeling ketika packing?..
feeling sedih lak tu..
bukan feeling excited..

so,packing pun dah..
kat umah tinggal stok2 baju ntah ape2 ntah..
baju elok2 sumer da masuk bag..


barang2 sumer dah masuk beg..
huhu..
aku ase tak banyak sangat kot barang nye..
rasenye barang masuk tepeng lagi banyakk..

pape je lar..
hurmm..
lagi 4 ari weyh..
4 ari..
tak cayer tol..

rase cam baru je aku cakap,
lagi 2 minggu..

aku kene trime kenyataan..
yang lepas ni aku tak bley nak relax goyangkaki..
ur time utk berjasa pada negare telah tibe..

tu je la aku nak merepek..
esok aku merepek lagi..
and after that tinggal la post terakhir aku,
before bergelar student kyuem...

salam...

4 comments:

# @RIDEE # said...

aku rase kan..barang aku lg bnyk dr barang ko....serious...

@pEaCE@ said...

aku plak rasa barang ko lebih bnyak dari aku.. huhuh

eju said...

waaa camne ain leh sumbat barang2 kat 2 beg tu?? salute~

amiR muJahiD said...

weh,aku esok da nak blah...
ari ni baru nak packing...
hahaha...
sengal giler...