Wednesday, June 24, 2009

makan..makan..dan makan..

salam sumer..
makan..
makan..

makan..

ari nie aku nak citer pasal makan..
dan pasal makanan jugak..


erm, korang suke makan?..
ker korang tak suke makan?..
hahha..
cerita feveret bagi mereka yg banyak duit n banyak makan
ye, aku suke makan..
tapi kadang2,
rase cam malas nak makan..
kenape yer?..


selama aku idup di bumi yang nyata,
aku tak penah lagi sekat makan aku..

aku makan jer..

as long as tak overboard..
ingat2 sendiri la biler makan tuh..

erm,
aku prasan
,biler aku rase marah,

nafsu makan aku naik dua kali ganda..
kenape yer?..

bile aku rase risau,
nafsu makan aku menurun dua kali ganda jugak..
kenape yer?..

kenape?..
tak
percaye?..
hahah..

berat aku da mencecah 63 kg..
bersesuain la ngan tinggi aku 166++cm..
kirenye aku ni bukan la slim pun..
berisi-berisi jer..
love-eat-live..trademark aku kot..
sebab aku jenis yang senang naik berat badan,
aku terpaksa jaga makan aku dari skang..

coz aku nak maintain je ngan size badan yang ade ni ha..
hahha..


ari ni aku kurang selera nak makan..
aku pun tak tau pasal per..

aku takde rase risau ke aper pun..
hoho..

makan..makan..makan..
aku kalo g kedai makan,
aku suke order kueo teow kungfu dunk!

hhahah..
kuew teow kungfu lar..

kalo tukang masak pandai masak,
memang sedap giler2 la..
kalo tak reti masak,
rase hampeh jerk..

cakap pasal makan lagi,
aku tak memilih makan..
ape yang orang hidang,

aku akan makan..
kalo tak sedap pun,

aku cube la j
amah jugak..
hahah..
aku suke salad..
erm,
ape lagi yer pasal makan..?
itu je kot yang bley aku citer..

pesanan aku,
hati2 bila makan..

kurangkan gula dlm minuman,
tambahkan manis dalam senyuman..


kurang kan garam dalam makanan,
tambahkan manis dalam senyuman..

kurangkan lemak dalam makanan,
kurangkan lemak di badan..
hehe..

sekian saje..
salam..

4 comments:

♠ηαtαshαϒα§♠ said...

ain,
kite stiap mase mkn...
nk bace blog pon mkn..
nk komen blog letak mknn kat mulut pastu type x]

nur nina said...

see!!~
makan, makan dan makan.. haha

Hidemichi said...

ko ni sama berat ngan aku...tp aku tinggi lagi sikit!

-sshi- said...

yeap2...mkn mmg best!..
it's a part of therapy kn3x...haha