Monday, June 22, 2009

kuih! kuih! eh silap, kuiz! kuiz!

salam sumer..
mari2..
kakak2..
adik2..
ibu2..
nenek..
baby2...

hahah..
mari la jawab kuiz..
yehaa..

petang tadi,
waktu dalam keta,
jalan jam giler..
adeyh..
tension tol..!

lepas tu,
dapat idea ntahpapentah..
tetibe rase nak create kuiz sendiri kat facebook..
huahua..

dan aku da berjaya da buat..
yehaaa!

tajuk kuiz tu adalah,
kenali diri anda menerusi tudung anda!

kuiz ini dibuat berdasarkan pemikiran otak aku lar..
macam contohnye la kan,
contoh ni takde kene mengena ngan kuiz tu yer..

contoh:ali suke makan ikan
so,bagi aku org yg suke makan ikan ni orang yg suke jaga kesihatan..

so,dari care pemikiran inilah aku memperoleh jawapan2nye..
maybe ade yang tak accurate..
tapi,
aku arap katekan la sifat2 tu takde langsung kat korang,
iye nye boleh build diri korang ke arah yang lebih baik!

di sini aku letak link die,
pape pun,
jgn lupe add aku kat facebook okeyh..

http://apps.facebook.com/kenali-diri-bhaiffe/

so..
jawab jgn tak jawab..
lupe lak,
ini tuk pompuan saje..
nxt time buat utk due2 skali..

ade request utk kuiz2 yg best,
jgn segan2 inform aku..
aku cube tuk buat..

chow!
salam..

No comments: