Tuesday, May 5, 2009

tanggal 11 mei dan 23 mei

salam sumer..
ermm..
ape ke halnye dengan tarikh due-due nie yer..
erm..
tarikh penting tuh..
ecece..
takde la penting mane pun..
but for 11 mei..
penting..

ermm..
test jpj lah..
grrr..
takot2..
hari tu ade jugak bawak keta bapak aku pusing2 UM..
hari ahad..
ingat keta tak banyak..
rupenye banyak jugak..
hahha..tak bleh bla betul..
waktu aku nak kuar dari kolej ke-12 after hantar ayah aku kat opis die,
bleh plak mati enjin..
heheh..
tak tekan cluctch punye pasal la..
dah tu ade keta berderet kat blakang aku..
heheh...
buat bangang je la aku..
buat muke tak bersalah..
hmm..
walopun aku agak frust kerana mati enjin..
but tak mengape..
aku dah tahu ape silap aku..
aku slalu lupe nak tekan cluctch bile nak berhenti masuk simpang..
ape la aku nie..
heheh..
takpe2..
ain boleh!..

pasal 23 mei plak..
ermm..
aku akan daftar kat CFS uia kat pj..
erm..
takde la rase eager sangat pun..
sebab kat situ memang area aku la..
heheh..
umah akak aku mmg dekat giler ngan CFS tu..
jalan kaki 10 minit dah sampai..
kalo boring,aku nak melepak la kat mah kakak aku tuh..
hehe..
sape nak join??..
aku tak prepare ape2 lagi..
after test jpj nanti baru aku prepare..
huh!..
test jpj nie slalu buat aku jadi risau..
ermm..
okey..
tu je perkembangan aku..
ade pape..
aku citer lagi..
wasalam..

3 comments:

pu3 balqis said...

maan najah ya test jpj tuh..
insyAllah b leh punya
yang penting jgn nervous jek..

Izyan Hanis said...

ain..
kite x sbr nak test jpj. tapi, xsempt test la.. da masuk u.
sedih2 nanti mesti xpas sbb xbese bwk kete..
nwy, gudluck!

Anonymous said...

salam perkenalan

syahida..kwn erna..warga mrsm pasir salak..

saye mara's hope.di uitm skg.

btw nice to know u =)