Wednesday, May 20, 2009

koleksi jawapan quiz facebook

salam sumer..
hahah..
takde benda pun nak cakap..
just nak post koleksi2 kuiz yang aku buat kat facebook..
hmmm..
memang ar kuiz ni takleh caya sangat kan??..
but,almost kuiz yang aku buat tuh..
memang ade kena mengena jgak la dengan aku..

"whats the first letter of the person you will fall in love with?
the result is m.
p/s-hahah..aku nak 'A' bleh tak??

"ARE U IN LOVE?"
the result is not much..
i might like that person but i dont love him, more like friend
p/s-hhaha..ye kot..ngeh3..

"What age are you at heart?"
the result is adult..
Aku very organized and very intelligent. Aku work well with others and are especially a hard worker. Aku care about everything but myself most of the time.
p/s-heheheh..btul3x..

"What nickname best fits you? (Girls Only!!)"
the result is *Lexy*..
aku adalah a very sassy, pretty, lucky, smart, and awesome girl!! Everyone wants to be friend aku and wants to be around aku constantly! When something is boring, aku can make it seem fun for everyone!
p/s-ermm..ade 2 jeh yg tak brape betul..sassy ngan pretty..im sweetty lah..agagga..

"wat type of girlfriend are yu?"
the result is ROMANTIC.
aku very polite. aku everything wat a guy looks for. aku are beautiful, smart, and aku tell him everything. he loves aku..
p/s-AMARAN KERAS..ni takleh dipercayai taw!! sebab aku bukan gf sesape pon..

"What kind of personality do you have?"
Loyal, playful, loving, trustful and very social. Aku love people; aku just can't live with out friends aku. Aku can be found outside playing sports or watching a movie with friends aku; aku really enjoy group activities. Family does matter to aku, so aku might have a strong bound with aku punya siblings and parents. aku trust people from the bottom of aku punya heart, so lies are one of the worst things that someone can do to aku; it really hurts feeling aku. People like aku because aku are funny and full of energy.
p/s-honestly,ini memang aku lar..tapi tak social taw..and last skali yg die ckp pasal menipu tu,aku pantang betul..tetibe teringat kat sorang kawan aku yg tipu aku..takpe..aku dah maafkan die..

pasangan anda yang sesuai asal dari negeri mana?
Kedah>pasangan anda yang sesuai adalah dari kedah..takkira la cerok mana kat kedah tu.. mungkin Sungai petani ka? aloq staq ka?pendang ka? kuala nerang ka? kulim ka? kodiang ngan changloon pun bolehlah~
p/s--hahha..ni kuiz yg plg lawak skali..lorh..nak n9 leh tak??

"Who will you Marry? " quiz
the result is Athlete .
p/s-hahah..atlit??mmm..im looking for a doctor..ahaha..just kiddin'

menyingkap Rahsia di sebalik Namanya.
N : Anda suka bekerja, tetapi selalu mahukan kerehatan.
O : Seorang berfikiran terbuka.
R : Anda seorang yang gemar bersosial.
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.
N : Anda suka bekerja, tetapi selalu mahukan kerehatan.

I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.
S : Anda seorang yang berpengetahuan.
H : Anda tidak suka menghakimi sesuatu/orang.
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
K : Suka melakukan sesuatu yang baru.
p/s-ini memang aku lar..once again,social??social kah aku??heheh..

"Makna Cinta Dari Nama Mu"
N : ..pemberi ciuman yang bagus juga
O : ..mempunyai personaliti yang bagus
R : ..seorang yang lucu
A : ..seorang yang gila-gila
I : ..manis dan romatis
N : ..pemberi ciuman yang bagus juga

I : ..manis dan romatis
S : ..membuat orang tertawa
H : ..setia kepada yang satu
A : ..seorang yang gila-gila
K : ..seorang yang hot
p/s-hahah..no comment lar..heehhe..

uji kecenderungan otaknya berfikir
ANDA CENDERUNG MENGGUNAKAN KEDUA DUA BELAH
CIRI2 : KOMBINASI KEDUA2NYA
OTAK KIRI : analytical, inductive (tgk specific dlu br general),sequence (buat satu2 keje dlm satu masa),pandai membaca, mengira, berucap, menganalisis, menunjukkan keupayaan yang kuat dalam matematik dan sains,sifat yang lebih teratur,Otak kiri kita pula memproses maklumat yang berbentuk perbualan, pemikiran logik dan analisis.
OTAK KANAN : kreatif,global (tgk sesuatu dlm konteks menyeluruh),deductive (tgk general dlu br specific),simultaneous atau multifunctional (bole wat keje byk2 dlm satu masa,pandai melukis, bermain lagu, menyanyi, mereka bentuk,bersifat emosi dan bertindak secara mengikut perasaan,lebih suka berkhayal,mempunyai kuasa gerak hati yang kuat, besar kemungkinan sangat cerdik dan mereka mungkin akan sesat dalam dunia imaginasi.
p/s-yang paling nyata bagi aku ialah yang die cakap lebih suka berkhayal,mempunyai kuasa gerak hati yang kuat..sebab ape?first aku mmg kuat berangan..and secondly gerak hati aku mmg kuat la..hehe..cam instinct..insticnt aku slalu betol..anugerah tuhan!

menguji tahap cemburunya..
Norain punye tahap cemburu .
Tahap kejelesan sederhana.Berpatutan dengan naluri seorg yang menyayangi kekasihnye..kdg2 curiga n cemburu tu perlu gak ade kan..
p/s-cemburu berpada-padalah..tapi nak cemburu kat sape ekk??

"Who is your Prince Charming?" quiz
the result is the Frog Prince.
Yes, he's very slimy and short, but he's very loyal and will love you forever.
p/s-haahha..nak yg tough and tall bleh??hhehe..takleh caye kan..agagaga..

"What Kind of -oholic are you?"
the result is eataholic
you eat to much. you might get fat! go out and exercise today, and try to stop eating so much!
p/s-adoi..berbisa..kena diet ar pasnie..

Apakah Warna Hari Lahir Anda?
Warna Hari Lahir anda adalah Maroon.
Sifat : Bagi aku yang mewakili warna maroon ini, aku digambarkan seorang yang bijak dan tahu apa yang terbaik untuk diri kamu. Namun aku juga suka melakukan sesuatu itu menurut kehendak dan pendapat aku sendiri tanpa pedulikan perasaan atau pendapat orang lain. Itulah yang menjadi masalahnya! Dari segi percintaan, aku cukup sabar dan tidak terburu buru untuk menjalinkan percintaan. aku juga terkenal dengan sikap setia kamu dalam perhubungan!
p/s-tengok!tak terburu-buru..lepas a-level baru bleh berjinak2..kahkah..merapu..

sekian saja dari aku..
~~~giler jawab quiz~~~

2 comments:

yantiahmadbasirruddin said...

kte pn da gila bwt quiz kt fb
soln bangang je
haha

Anonymous said...

facebook??
mcm bes je
kte xde