Saturday, November 19, 2011

Inspiron 1440 Pun Nak Lupakan Somebody Jugak. Duhh.

Assalamualaikum.


Hai dugaan betul laa time time aku tengah dating dengan physiology ni. Boleh pulak laptop aku buat problem. Dah la hari tu charger problem. Ini pulak system apabenda entah problem. Habis semua hilang. Gambar hilang. Mujur lah ada gambar yang aku rasa signifikan dah campak kat blog. Takde lah rasa terkilan benor. Haha. And nasib baik lah jugak private diary aku entah macamana tergerak hati nak simpan dalam email. Kalau orang hack email aku, tak tahu nak cakap apa lah.


Inspiron 1440, how come you do this to me? Last week dah lah a tough week for my emotion and now kau pijak hatiku lagi.


Ah camni nak beli macbook pro ah. Haha. Banyak je duit aku kann. Tengok lah dulu. Selagi boleh bukak laptop tu and boleh guna for internet, akan ku hidupkan jua kau inspiron 1440. Penat tau aku beli charger 30 euro untuk hidupkan kau. And you do this to me. Kecewa.


Hmmmm. Sabar je lah. Apalah sangat dokumen hilang pun. Duhhh. Macam kebetulan pulak. Aku nak forget someone, and komputer aku pun sama nak "forget" segala dokumen aku.


Dah lah. Chupp nak kena pergi reformat balik ke? Takpe, aku google sat gi.


No comments: