Thursday, October 6, 2011

Walking Tour PhotoSoc Around Cork

Assalamualaikum.


Pukul 5.50 petang tadi, dah bergegas ke library sebab nak ikut walking tour anjuran PhotoSoc. Photography Society. Satu-satu kelab yang aku mention kat Gerard Flaherty masa interview IUMC aku bila dia tanya apa koku yang aku nak buat bila sampai Ireland. Hehe.


So, pukul 6.30 petang, baru lah gerak keluar dari main campus. Jalan situ jalan sini, snap gambar yang kononnya ada art. Cerita banyak pun tak guna. Meh laa aku tunjuk hasil walking tour hari ni. Layan broooo.


Pokok love shape. LOL.



Autumn in my heart??


Okey muka aku blur gila, ni tipah ah yang snap.


Jambatan lumut ni pun heran.


Bukan aku yang conteng.



Ini pun bukan aku yang conteng.


Jambatan yang sama.


Sape entah yang lukis.






Senja di town.


Random.


Random.


Nak gak snap gambar keta. LOL.


Tu nama bas awam kat sini.


Human being,, =D


Sejuk gila hari ni. Kena pakai stokin dalam bilik. Hoho. Stoking ni from ikram ke ppmc entah yang bagi.


That's all. Sekian, wassalam.


No comments: