Wednesday, October 19, 2011

Mock Dah, CA Pulak

Assalamualaikum.


"alhamdulillah, td suda selesai menjawab mock exam psl physio n biochem..skg perlu lebih fokus utk the real exam early nov ni!"- nur latifah




Ya, dah buat mock. Okey je kot. Mungkin sebab pembuat soalan saja letak soalan senang untuk paper mock. For the real continuous assessment (CA), mungkin aku kena buat entri lain pada 9 November, insyaAllah.





So, hari ni, aku rasa, aku perlu, mengambil, langkah yang lebih proaktif. Ceh. Study kena lebih khusyuk dan tidak mendengar lagu-lagu lagha sambil study. Kak Aimi pun pernah pesan, setkan time study, for example "Malam ni nak study  3 jam subjek bla bla bla".


Problemo aku sekarang dan dari zaman ky pun, suka benor bukak facebook sambil baca buku and nota. Duhhh. Perlu melakukakan anjakan paradigma ni! Perlu berubah. And seperti selalu aku akan ingat ayat saudari Normi Zafirah yang kini menuntut di RCSI Dublin, bahawa kejayaan memerlukan perngorbanan.


Oh i have to imagine the beauty of success now.


Roughly ada lagi 18 hari before the real continuous exam. InsyaAllah semua persiapan ke medan peperangan akan berjalan lancar.


Oh current situation di Gabus sekarang. Mak aihhh, semakin sejuk. Dah dua hari berturut-turut dah keluar nak pergi kelas, mulut keluar asap. Teringat scene-scene akhir dalam titanic pulakk. Baju gelembung-gelembung untuk dipakai untuk bermain salji (kalau ada) belum dibeli lagi. Sabtu ni kot pergi beli.


Okeylah, bye, hari ni nak like post sendiri. LOL! Lot of love. Sekian, wassalam.

1 comment:

ainthanish mom said...

all the best my dear sister...
this week mirah n thaqif exam..
me myself yg sgt2 worried..

citer klakar..pagi nk g keje..aku ckp kt thaqif.."thaqif, good luck tau"..dia ckp ape.."ha, apa ma..kena tolak?..hahahaha...

dia ckp lg, dia nak dapat nombor 100 dlm kelas....hehehe..(maknanya markah 100 ler..)