Wednesday, August 26, 2009

jika sahabat anda bising..

salam semua..
hari ni hari keberapa yer?
sabtu,ahad,isnin,selasa,rabu..
ouh..
hari ke lima kiter berpuasa..
yg tak start pose lagi tu,
tak tau la plak..
ehehe..

pagi tadi..
aku diserang sakit perut..
giler sakit..
pastu nasib baik ade minyak cap kapak..
lega!
dan aku gagahlam juga diri aku bertempek kat rc..
adoihai..
asyik2 muke aku juga duk kat tempat yg aku sedang duduk skang ni..

okey2..
berbalik topik..
jika sahabat anda bising..

kadangkala,sesetengah orang..
suke bersahabat dgn orang yg pendiam..
ade yg suke bersahabat dgn org yg bising..
ade yg boleh ngam ngan due2..
tapi macam aku..
aku suke org bising..
sbb aku pun suke bising gak..
ehhehe..

nak dijadikan cerita,
smalam punye petang,
aku tertidoo lepas dengar azan kat surau saad..
aku dah set alarm dah nk bgn kul 5.30..
tapi ntah camne tak dengar plak..
jam 6.25pm..
"Ain...!Ain...!Ain...."
nama aku dijerit berkali2..
haha..
aku terus terjaga dengar alarm tersebut..
hehhe..
sape yg panggil tu?

ernalah..
ala,erna yg suke datang ke chalet aku tu..
hakhak..
erna bising+kecoh..
heheh..
kadang2 suke bising kat chalet aku..
aku sepak kang..
hehhehe..

but,
petang smalam menyedarkan aku..
kalo bising,tak semesti buruk..

cube si erna tak bising waktu dtg chalet aku tuh..
alamak..
terlepas asar la aku..
or maybe terlepas berbuka..

so,dari satu peristiwa yg sempoi pun,
ade hikmahnye..

sekian saja..
selamat berbuka petang nnt yer..
salam..

p/s-sesiapa yg berminat utk mempunyai sahabat yg bising,sila jenguk ke blog ini.. 
http://darimataerna.blogspot.com/ 
(erna,bangga la sket ain dh promote ern ni..hehhhe..)

1 comment:

mufazai said...

haha, kecoh2

best jugak ada yg mulut bisng
tp jgnlah waktu exam. haha