Sunday, July 12, 2009

warkah terakhir

salam..
iyer..
ini adalah warkah terakhir aku,
sebelum bergelar pelajar di..
kolej yayasan UEM...

(stress giler muke kucing ni..aku pon takot..)

aku sangat la tension hari ni..
mungkin sebab hormon aku memang tak stabil skang..
and satu lagi aku tension giler sebab..
boleh pulak tak dpt internet connection hari ni..
grr...
dan oleh itu,
hari ni aku abeskan mase study grammar n tengok tv..
x patut!!

esok lepas zuhur,
aku gerak la g umah kakak aku di tg malim..
barang2 sumer dah ready..
cume bag2 besar tak zip lagi..
(masih memikirkan nak sumbat aper lagi..)

(pompuan ni bukan aku eh..hahha..)

hakikatnye yg aku tak boleh tipu,
aku rase sedih..
mungkin sebab hormon imbalance..
dan mungkin sebab aku sedih nak pisah ngan family..
almaklumlah 7 bulan weyh..
aku duk relax goyang kaki..

(aku carik image kat yahoo ngan name kyuem,and jumpe ni..kawasan larangan lelaki kot)

and tetibe,
kene hantar masuk hutan..
(org kate kyuem dlm hutan)
and disuruh blaja semula..
tak ker kejutan budaya aku..
ahahah..

(harap dpt bertemu member macam ni but nobody's perfect!)

aku takde masalah sgt nak g tempat baru..
tapi masalah aku ialah nak cari member..
aku agak cerewet..
bukan cerewet pun,
cume aku suke kawan ngan orang yg satu kepala ngan aku..
yg gedik..sorry!
kalo sampai tahap menyampah,aku akan perli direct..
heheh..

tapi aku ase bebudak kyuem ni sumer baik2 kan..
macam aku..
heheh..

(reach for the star,ain..!girl ini bukan aku gak..)

ermm..azam?
banyak jugak azam aku..
dan yg paling penting,
aku nak fokus on study!
study is my priority..
jangan nak berangan jer keje..

(kiut la bear..waiting for sumbody to giv diz to me..hahha..)

berangan jadi doctor takpe!
hahah..

(arnab ke kucing ni..haiwan pun tau study..korang manusia,takkan malas study kot..)

sekian,
itu saje yg aku nak tulis..
waaa..sedih gak tulis nie..
tapi nak buat camne..
hidup kene ikut flow..
aku skang kene study,dan harus study..

(doa penerang hati..amalkan okey..)

smoge korang juge berjaye dlm study..
aku harap aku pun..
smoge diterangkan hati aku n hati anda untuk menerima ilmu..
insyaAllah..

sekian..
wasalam..



4 comments:

salwaabubakar said...

all da best kt kyuem

@eYi@ said...

x kan bersawang pnya la blog nih.. mustahil kt sana x der tenet...

cam aku dulu cmni gak tp sama jer cam umah.. cuma masa membataskan segala-galanya..

jd nasihat stengah sen dari aku manage masa ngan bijak... huhuhu

Anonymous said...

gud luck

Anonymous said...

weyh..
ko cari la abang aku kat kyuem
name die noor zaquan
die nak sangat cari bdak ex mrsm taiping
die ex taiping gak
senior setahun dari ko..

ni hakim 510.
ko knal lagi x?