Sunday, May 17, 2009

tagged from misslittlemonkey

salam..
boring2..
so,layan je la tagged normi nie..
check it out..

5 things in my bag
1)purse
2)mp3
3)handphone
4)tissue
5)magazine

5 things in my purse
1)i.c
2)cash money
3)coins
4)resit2
5)smart card

5 favourites things in my bedroom
1)my meja berangan
2)my bed yang empuk
3)my cermin that make me look cun..hahaha
4)my pillow yg owez dibasahi saliva..
5)the window utk usha2 orang kat luar..eheh!

5 things i'm doing now
1)charging my mp3
2)watchin' astro ria
3)tagging..
4)menguap..
5)berangan-angan

5 people i would like to tag
1)ecah taiping
2)nur areefah
3)nurul iman
4)fatin che mat
5)safiamira

2 comments:

Anonymous said...

ohh,,yg ni upenye ko tagged aku..aku tgok yg latest post..haha,,

okeh2,,t aku buat..

sitinoramira said...

aku pn ingatkan yg latest post...hikhik..
jap ye aku wt