Monday, January 9, 2012

Youtube : Sembang 901 Study

Assalamualaikum.


Gambar latest anak buah ke-7 aku. Ya Allah, geram betul nak cubitttt!


Okey. Hari ni aku dengan segan tapi takde lah malu sangat nak launch channel youtube aku dekat blog ni. HAHA. Suka aku memperingatkan, aku bukan nak tiru siapa siapa, bukan nak jadi vlogger pun, just nak biasakan diri dengan kamera sebab nanti kan nak jadi penceramah jemputan. LOLs!


So far, video aku semua bosan bosan. Takde yang menarik pun. Kalau nak tengok, boleh lah tengok and komen lah in term of gaya pemberian ceramah tak rasmi aku. HAHA.





Oh youtube channel nama addinshah15 sebab aku peminat novel hlovate pastu ada watak addin shah. So, aku membajetkan diri aku adalah watak itu. Maaf akan kebajetan itu. Tapi aku akan usaha laa untuk cakap benda yang bermanfaat and cuba untuk memperbaiki mutu ucapan. Taknak lah cakap merepek sangat.


Sekian, wassalam.

3 comments:

Lynn Fauzi said...

wahh. dah ade video sendiri.. hehe. keep it on updating it ye.. :)

Anonymous said...

Ain! :)

Kita dah tengok video Ain, i think you should speak louder sebab tak dengar sangat :)

secondly, eye contact (^_^)

Moga dapat jadi youtuber yang superb. (:

-Hur-

Norain Ishak said...

lynn fauzi, haha.ala tak ekslusif pun.

hur, haha.yg eye contact tu, actually memang taknak eye contact sebennarnya hehe. btw, thanks for the comment!! =))