Saturday, January 28, 2012

Ini Bukan FlashMob KLIA

Siapa nak mob air mata kat klia?


Assalamualaikum.


First sorry tak dapat sertakan sepotong ayat Quran sebab update guna ipad. Aku tak tido lagi sebab tadi aku stalk diri sendiri kat blog kakak aku. And jumpa lah gambar gambar ni. Link asal :

http://arehadi82.blogspot.com/2011/09/ainfly.html


Pandai gila kakak aku buat ayat touching. Hoooo. Teringat ku teringat. Tak semena-mena air mataku membasahi pipi. Habislah bengkak mata aku esok pagi. Lolss.


Aku rindu moment moment di Malaysia. Cant wait to be back in malaysia in another four months inshaAllah. Please aku nak flashmobbbbb!!


Homesick T_T this is pengorbanan paling besar bagi akuu. Sometimes, i just cant believe i am so far away from my family. Tapi teringat kata ayah tipah, malaysia and ireland dekat je. Tak sampai sejengkal je kalau ukur kat globe. Lolss.

No comments: