Friday, December 16, 2011

T.U.M.B.L.R.

Assalamualaikum.


Aku baru berpindah ke rumah@blog baru bersama tumblr. Tapi aku takde lah nak delete blog ni. Hahah. Just saja saja nak berblog dengan tumblr. Dan saja nak menjinakkan diri berblog dengan bahasa omputih. Haha. Ye lah, duk cork ni cakap bahasa melayu je lebih, kang balik mesia kang, cakap omputih pun gagap lagi. So, at least kalau cakap dengan blog, improve lah sikit kot.


I'm not going to post the link here. Cuma akan post di laman twitter aku je. Haha, bajet artis sangat aku ni. Hmmm mungkin ada tertanya sebab lain aku pindah ke blog baru, sebab ramai orang cork dah tahu blog ni, so macam tak best lah jadinya.


Mungkin juga di fb tapi hanya boleh dilihat oleh orang orang tertentu. Ala, bajet blog best sangat jeh. Hehs.


Here my twitter link, twitter.com/ishaknorain


Well, aku akan approve orang orang tertentu je lah. So, that's all. Babai and wassalam.

No comments: